Word ook sponsor

Als een van de grootste verenigingen van Schijndel is voetbalvereniging Schijndel/DE WIT volop in beeld. Wekelijks zijn bijna 1000 leden, vrijwilligers en anders betrokkenen aanwezig om het voetbal op onze velden te spelen of te ondersteunen. Circa 50 jeugd- en senioren teams en een G-team, zowel heren/jongens als dames/meisjes beleven op een prachtig sportpark hun plezier.

Kortom een hele mooie doelgroep om uw bedrijf of organisatie mee in beeld te brengen.

Het spelletje voetbal spelen gaat echter niet vanzelf! Hiervoor hebben we gelukkig de hulp van vele vrijwilligers en sponsoren. Bedrijven en organisaties die het ook belangrijk vinden dat onze jeugd en volwassenen in beweging zijn. Samen actief bezig zijn om sportieve en sociale doelen te realiseren in een veilige, prettige omgeving.

Natuurlijk kunnen we ook uw hulp altijd gebruiken. Wilt u:

• uw maatschappelijke betrokkenheid laten zien?
  • uw naamsbekendheid vergroten, uw imago versterken?
  • uw netwerk uitbreiden via onze Business Club ?
  • uw bijdrage leveren om ook voor deze grote groep gewoon iets ‘goeds’ te doen?

Graag bespreken wij met u onze vele mogelijkheden om samen zowel uw bedrijfsdoelen te realiseren als onze club te steunen. Wij kijken al vol verwachting uit naar een succesvolle samenwerking.

Sluit u aan bij de sponsoren die onze vereniging steunen! Neem contact op met de werkgroep sponsorzaken via :

Wij rekenen op uw steun!

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie Voetbalvereniging Schijndel/DE WIT