VRIJDAG 12 MEI KEEZEN BIJ RKSV SCHIJNDEL

6 mei 2023 19:15

Op Vrijdag 12 mei 2023 organiseert de Evenementen Commissie SvS bij RKSV Schijndel een avond KEEZEN.
RANKING prijs voor 2023 over 8 gespeelde wedstrijden.

1e prijs beste van 2023: Nog nader bekend te maken,

We spelen voor een individuele Ranking zodat iedere speler kans kan maken op de Hoofd Prijs.

Locatie: Kantine Voetbalvereniging RKSV Schijndel aan deRooiseheide 20 te Schijndel.

Kantine open om 18:00uurMelden tot 18:30 - 19:00uurStart wedstrijden: 19:30uurKosten: € 5,00 per persoon,

Er zullen 5 ronde gespeeld worden van max. 45min.Er zijn prijzen voor 3 winnende Teams.

Ook zal er een loterij gehouden worden waarbij de trekking na de wedstrijd zal zijn,

de opbrengst is geheel voor de Jeugd van RKSV Schijndel.

Vooraf Inschrijven :

Carlo van de Burgt Mozartstraat 37Schijndele-mail: [email protected]Tel: 06-51397812

Individueel inschrijven is ook mogelijk, wij zoeken dan een spelpartner voor u.

Evenementen Commissie,

Supporters Vereniging Schijndel,