Meisjes gezocht voor MO8!

24 mei 2023 18:30

Enorm trots en blij zijn we als club dat we eindelijk een MO8 hebben. Talloze meisjes vinden steeds vaker de voetbalvelden en dat is natuurlijk super. Mooi ook om te zien hoe het voetbal leeft onder steeds meer meisjes én geloof me: het is een fantastische sport!

Je leert enorm van elkaar en zeker leer je ook samenwerken met andere meisjes in teamverband; hoe mooi is dat.

Wel zijn we op dit moment zoekende naar meer meisjes in de leeftijd van 6/7/8 jaar zodat we het meisjesvoetbal nog meer op de kaart kunnen zetten binnen onze mooie vereniging RKSV Schijndel.

Wat bieden we; onder leiding van zeer enthousiaste, positieve trainers 2x in de week trainen en als jullie kind eraan toe is ook op zaterdag wedstrijdjes spelen in competitieverband.
Dus zegt het voort, zegt het voort en kennen jullie iemand in jullie omgeving laat ze maar contact opnemen met Christel van den Brand per mail; [email protected] of per app; 0641182457.