Prestatie Voetbal

In het najaar van 2014 is door de vereniging een nieuwe Missie & Visie vastgesteld (zie elders op deze website). Hiermee is ook een nieuwe weg ingeslagen binnen het Prestatievoetbal.  Met door de club opgeleide spelers en spelers die bij onze club willen voetballen, willen we onze ambities waarmaken. Dit betekent veel aandacht voor de opleiding, waarin individuele ontwikkeling centraal staat, en een technische staf die goed is toegerust om de beschikbare talenten tot ontwikkeling te laten komen. Een goede doorstroming van onze jeugdspelers naar de senioren, in het bijzonder naar de A- en B-selectie, is een andere belangrijke ambitie van onze club.

Door de gemaakte keuzes heeft het 1e Elftal een paar stapjes terug gedaan. Door te bouwen aan een nieuw team streven we er naar om in de komende jaren minstens in de 2e klasse een rol van betekenis te kunnen spelen. Op deze manier geven we spelers uit onze opleiding de kans om zich door te ontwikkelen en de gelegenheid om de benodigde ervaring op te doen. Dit laatste is van belang voor de A,- enB-selectie.

Recreatief Voetbal

...