Sponsormogelijkheden

RKSV Schijndel biedt u diverse mogelijkheden om als sponsor onze vereniging te ondersteunen.

Reclameborden

Het hoofdveld is bij uitstek een mogelijkheid om uw bedrijfsnaam onder de aandacht te brengen.

Rondom het hoofdveld, het kunstgrasveld, tribunes, terras en kleedkamers zijn er diverse mogelijkheden om een reclamebord te plaatsen.

Wedstrijdkledingsponsor

Sinds vele jaren spelen al onze teams in door de club voorgeschreven wedstrijdkleding. Dit geeft een uniforme uitstraling waarmee wij als vereniging ook netjes voor de dag komen.

In samenwerking met Jako is er een speciaal wedstrijdtenue samengesteld, bestaande uit;

• Jako sublimatie wedstrijdshirt, verzien van clublogo op de voorzijde en De Wit op de achterkant.
  • Jako blauwe voetbalbroek
  • Jako RKSV Schijndel logosokken.

Het wedstrijdshirt is dus bij uitstek geschikt voor het uitdragen van uw bedrijfsnaam. Om de levensduur van uw bedrijfsnaam voor langere tijd te garanderen wordt uw bedrijfsnaam/logo direct in het shirt gesublimeerd.

WedstrijdTenue.jpg

Overige Kledingsponsoring

Naast de wedstrijdkleding is het ook mogelijk om de teams te sponsoren met trainingspakken, tassen en trainingskleding.

Hiervoor is er een speciale clubkleding lijn van Jako beschikbaar, waaruit een keuze gemaakt kan worden omtrent de kleding welke u eventueel wilt sponsoren.
                                     Kledinglijn_2023.jpg

Club TV

De Club TV is zichtbaar op meerdere schermen zoals; in de kantine, bestuurskamer en businessclub ruimte.

Naast het programma, uitslagen en overige informatie kunt u uw bedrijf in beeld brengen bij de bezoekers. Dit kan middels een advertentie, voorzien van bedrijfslogo en aanvullende informatie als adres, telefoonnummer en website, of met een kort filmpje.

Als u meer wilt weten over de inzet van de bovenstaande sponsormogelijkheden, of heeft u zelf bepaalde ideeën waarop u uw bedrijf zou willen verbinden aan onze vereniging, dan kunt u altijd contact opnemen met de leden van de werkgroep Sponsorzaken middels ons contactformulier of stuur een email naar [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!