Activiteiten Supportersvereniging deze week afgelast

17 april 2023 14:45

Nadat we vanochtend het vreselijke bericht hadden ontvangen van het overlijden van Aron van Kasteren is besloten dat alle activiteiten van de Supportersvereniging Schijndel deze week niet door gaan.

Dit houdt in dat de Algemene Ledenvergadering van vandaag 17 april, het kienen op 18 april en het ledenfeest op 21 april niet doorgaan.
De Algemene Ledenvergadering en het ledenfeest zullen op een latere datum worden gehouden. De leden zullen hiervan later worden geinformeerd.

Het bestuur en leden van de Supportersvereniging Schijndel wensen Hannie, Jan en Annet, broer Jordy, oma van Kasteren, familie en vrienden heel veel sterkte om dit zeer grote verlies te verwerken

Bestuur Supportersvereniging Schijndel