Paaseieren zoeken bij Schijndel/DE WIT

22 maart 2024 9:30

Op woensdagmiddag 20 maart was het weer zover. Voor onze jongste leden waren er weer heel veel paaseieren verstopt om te zoeken. De eerste groep bestond uit de jongens en meisjes van de Scotty’s, M08-1, M08-2, J08-4 en J08-5. Daarna kwamen de jongens en meisjes van J08-1, J08-2, J08-3, J09-1, J09-2 en J09-3. Ook een aantal fanatieke broertjes en zusjes zochten mee.

Het weer werkte gelukkig mee en door Paashaas Ronny werd alles goed uitgelegd aan de kinderen. Vol enthousiasme gingen de kinderen zoeken op het trainingsveld en veld 3.

Ook dit jaar waren er weer gouden eieren en zat daar een leuk prijsje aan vast. Terwijl de kinderen druk aan het zoeken waren konden de ouders genieten van een kopje koffie of thee. In de pauze ging een beker ranja met een paaskoekje er bij de kinderen er ook goed in.

De winnaars: Jay, Moos, Vick, Luuk, Mees, Mitch, Lenne en Ties.

Na het zoeken gingen een aantal leden direct weer trainen dus zij hadden een extra sportieve dag. Een extra bedankje aan Luuk en Robbie uit J017-2 als ‘verstopteam’. Het was een zeer geslaagde middag.

Hieronder een sfeerimpressie van de gezellig middag.
Paaseieren-1.jpegPaaseieren-2.jpegPaaseieren-3.jpeg

Paaseieren-5.jpeg